Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna

 Łożysko, piasta koła-tył. Będą problemy z wymianą?

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Barciu
Alfista



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pajęczno
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 16:46, 18 Mar 2010    Temat postu: Łożysko, piasta koła-tył. Będą problemy z wymianą?

Pytanie jak w temacie. Kupiłem wczoraj łożysko z piastą, abs magnetyczny. Czyli takie jak prawdopodobnie u mnie jest wg numerów nadwozia. Zamierzam wymienić najpóźniej w przyszłym tygodniu bo nie wiem czy się wyrobię jeszcze w tym Sad Może wystąpić jakaś komplikacja, albo częsty problem przy tej "operacji"? Wolałbym się przygotować chociaż psychicznie, bo z czasem u mnie jak na lekarstwo, więc wolę wiedzieć ile może mi to czasu zająć.

Wymieniałem łożyska w megance, vectrze, polonezie, seicento i więcej sobie nie przypominam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek_czer
Moderator



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 23:05, 18 Mar 2010    Temat postu:

Ściągasz koło, zacisk i jarzmo zacisku, następnie tarczę hamulcową (tu może być problem), odkręcasz piastę (szczerze, nie pamiętam jaki klucz, chyba 36) i ściągasz piastę (tu może tez być problem, ale najczęściej schodzi bez problemu). Zakładasz nową i zakładasz to co ściągnąłeś. Piastę dokręcasz po byku Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek_czer dnia Czw 23:06, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Barciu
Alfista



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pajęczno
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 15:26, 19 Mar 2010    Temat postu:

E no to standard, myślę że sobie jakoś poradzę. Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 11:31, 05 Maj 2011    Temat postu:

A czy tylna piasta z łożyskiem nie jest przypadkiem wprasowana? Raczej rękami nie wystarczy tego robić?
Powrót do góry
fr33
Administrator



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 11:50, 05 Maj 2011    Temat postu:

piasta w 145 jest zinegrowana z lozyskiem, wymieniasz calosc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Barciu
Alfista



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pajęczno
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 20:06, 05 Maj 2011    Temat postu:

bezproblemowa wymiana, niestety musisz kupił całą piastę, z łożyskiem. I koniecznie z zębatką jeśli masz abs. Wymiana prosta jak .... drut na przykład Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna -> Tematy techniczne / 145, 146, 155, GTV, GTV Spider Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin