Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna

 [156] Mam pytanko...

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 6:13, 10 Lis 2009    Temat postu: [156] Mam pytanko...

Witam.Co o tym myślicie,które lepsze?
[link widoczny dla zalogowanych]
czy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Laughing
Powrót do góry
fr33
Administrator



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Wto 8:32, 10 Lis 2009    Temat postu:

a myślałeś kiedyś nad świecami Brisk? ja na takich śmigam (na platynach) i złego słowa powiedzieć nie mogę Smile

najtaniej kupisz je tutaj [link widoczny dla zalogowanych] a najfajniejsze jest to, że sklep mieści się w Częstochowie na limanowskiego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 15:22, 10 Lis 2009    Temat postu:

Myślałem o tym,ale słyszałem różne opinie;że są bardzo wymagające co do reszty instalacji i o problemach zimą.Nie wiem sam co o tym myśleć Rolling Eyes
Twoim zdaniem 3 elektrodowe DENSO nie będą lepsze?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 18:44, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
maciek_czer
Moderator



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Wto 22:39, 10 Lis 2009    Temat postu:

NGK sa lepsze i w zasadzie jedyne do TS 16V, ale te z linka którego podałeś nic nie mają wspólnego z ORYGINALNYMI NGK (cena za komplet sięga 500 zł i wymienia się je co 100.000km, a te za 135zł są najzwyklejszą podróbą która doprowadzi Cię do rozpaczy - przerabiałem ten temat ) i tak na marginesie od ponad roku świece NGK są w czarnych pudełkach. Co do DENSO to sa firmowane przez Magneti Marelli i pojawiły się ostatnio z tym że nalezy je wymieniać po 30.000 - 40.000 i też są trochę za "tanie" generalnie kosztuje komplet koło 220 zł. Nie kupuj CHAMPIONÓW, wytrzymaja góra 15000 km i dotego sa kapryśne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek_czer dnia Wto 22:41, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 6:58, 11 Lis 2009    Temat postu:

Dzięki za ostrzeżenie. Maćku a co sądzisz o wspomnianych wcześniej BRISK-ach?
Korzystając z okazji może dowiem się jeszcze czegoś.
A mianowicie:
Mam zamiar wyczyścić przepustnicę i przepływkę w opisany poniżej sposób:
cyt.1 ,,PRZEPUSTNICA,,
''Zakupić preparat do czyszczenia przepustnic (30 zł) "kent - one shot" lub inny.
1 - odłączyć wtyczkę przepływomierza
2 - zdjąć z przepustnicy rurę doprowadzającą powietrze z filtra
3 - jeśli autko ma LPG - przełączyć na benzynę
4 - na odpalonym silniku wtryskujemy w/w preparat na całą przepustnicę dokładnie ją myjąc (potrzebna do tego jest druga osoba która będzie utrzymywać obroty silnika ok 3000 - wtedy wychylenie przepustnicy pozwoli dotrzeć do wszystkich jej zakamarków) .
wszystkie nagary schodzą idealnie, podciśnienia u układzie powoduje że jednocześnie czyści się też częściowo kolektor dolotowy i komora silniczka krokowego wraz ze wszystkimi kanalikami.
Praktykowałem w lanosie i passacie kolegi - obydwa autka z LPG - efekt rewelacyjny.
Zwłaszcza przy instalacji LPG zabieg ten eliminuje falujące obroty i przygasanie na wolnych.
Przy LPG przepustnicę należy czyścić co ok 20 kkm, a rozbieranie całości co roku jest dosyć uciążliwe - też to przerabiałem w moim Lanku.''

CYT.2 ,,PRZEPŁYWOMIERZ,,
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz pytanie:czy po wyczyszczeniu przepustnicy i przepływki w ten sposób muszę resetować kompa? Czy zmieni się coś w jego ustawieniach?
Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 8:10, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
fr33
Administrator



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Śro 11:58, 11 Lis 2009    Temat postu:

na pewno będzie błąd przepływki ale nie musisz się tym specjalnie martwić Smile

warto po zabiegu zdjąć kleme aku na noc i rano odpalić i poczekać aż się wentylator załączy..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fr33 dnia Śro 11:59, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 12:47, 11 Lis 2009    Temat postu:

Z tego co napisał BUBU321 na Alfaholikach,to ECU 1.5.5 w 156 1.8TS 16V nie zresetuje się przez zdjęcie klemy. Sad
Powrót do góry
fr33
Administrator



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Śro 13:41, 11 Lis 2009    Temat postu:

to podjedziesz do maciek_czer i Ci zresetuje... nic prostszego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 14:47, 11 Lis 2009    Temat postu:

Spoko. Dzięki Very Happy
Pozdrawiam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 18:09, 26 Lis 2009    Temat postu:

Daruj sobie Brisk-i, Denso i MMarelli, przereklamowane, zainwestuj w NGK 1 elektrodowe,
PMR7A i PFR6B - 472 zł / kpl
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna -> Tematy techniczne / 147, 156, 166, GT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin