Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna

 Drobne sprawy: pedał sprzęgła, spryskiwacz, moc, zawiesz itp
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pietras_7
Alfista



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 23:01, 24 Lut 2011    Temat postu:

nie:) powaznie myslisz ze mozna przy podlodze cos psikac czy raczej gdzie indziej wypada?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waldi
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 23:55, 24 Lut 2011    Temat postu:

Pietras_7 napisał:

Ad. Waldi
jesli chodzi o te poranki nie ma właściwie az tak sie czepiac, mam czasem wrazenie ze na trasie powinien mocniej zareagowac ale i tak niezle ciagnie, czytalem gdzies ze 147 ogolnie slabe sa przy starcie i na niskich biegach za duzo sie nie zrobi, jednak wczoraj dalo mi do myslenia, jak juz go przycisnalem na 3 a jakis citroen ktory strasznie ambitnie chcial mnie wziasc nagle odsadzil mnie, byc moze przesadzam, jednak chyba obejrze rury od turbo czy jakiegos zauwazalnego przetarcia nie ma
pytanie brzmi czy turbo włącza sie od 2000 obr/min i czy temu cos jeszcze charakterystycznego towarzyszy poza Smile kopem:) dajcie mi jakies wskazowki bede szukal Smile


hmm szczerze to nie sa az takie slabe... ja na dwojce jak wcisne pedal do oporu to idzie moim zdaniem na prawde dobrze a i czasem trakcje zgubi ale to inna kwestia... nie wiesz czy to nie byl citroen chlopakow z narcyzowej ktory ma silnik od r1 ;p wiec tutaj nie ma co patrzec na marke autka:) turbo z tego co wiem dziala od samego dolu ale 'kopa' czuc dopiero od okolo 2000-2200
jak chcesz to mozesz mnie przewiezc to Ci powiem czy cos masz nie tak z turbem i ogolnie z przyspieszeniem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras_7
Alfista



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 0:49, 25 Lut 2011    Temat postu:

nie no jak przycisne od jedynki gdzie wchodzi mi na wiecej niz 5000 obr to zostawiam na światłach wszystkich w tyle ale chyba popadłem w kompleksy

spoko, jak bedzie mnie to dobijac odezwe sie...Smile dzieki za propozycje Waldi, nie wykluczam ze skorzystam Smile

p.s. odnosnie tego sprzegła, (przewertowałem chyba wszystkie posty- zaden nie odpowiadal az do tego po nizej)i w koncu znalazlem taki post ktory w temacie opisywałby moj problem, co o tym sadzicie???

[link widoczny dla zalogowanych]

nie pisalem o tym przeskoku wydawal mi sie zbedny...po czasie doszedl co jakis czas taki pisk, ten przeskok tez jest co jakis czas, zadna z tych rzeczy nie wystepuje caly czas

dodatkow dzis jeszcze jedna uwaga dochodzi, pisk wydobywa sie od pedału sprzegła w chwili kiedy juz wraca ono do pozycji wyjsciowej, czyli przy nacisnieciu nic sie niedzieje, z chwila jego spuszczania wydobywa sie ten pisk, jutro jade w trase zobacze czy temperatura, wytracenie wilgoci cos dalo....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pietras_7 dnia Pią 12:57, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna -> Tematy techniczne / 147, 156, 166, GT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin