 |
|
Autor |
Wiadomość |
fr33
Administrator
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 0:12, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
egr masz zaślepiony całkowicie czy zostawiłeś tam jakieś małe dziurki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_cichyy_
Alfista
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: częstochowa Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 0:32, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W starszych jtd można było zaślepiać całkowicie a marchewa i tak nie powinna się od tego zapalic , dopiero w 16v, 20v i (chyba 8v - 120km jtdm) trzeba było częsciowo zaślepiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomek921
Alfista
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Częstochowy Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 0:38, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
EGR mam całkowicie zaślepiony, zarówno przy zaworze jak i przy kolektorze dolotowym. Blacha to kwasówka 0,5 mm Z tym, że jak zaślepiałem nie wykręcałem zaworu i go nie czyściłem, bo skoro ma być zaślepiony to stwierdziłem, że nie ma sensu, źle zrobiłem? A po za tym o tym błędzie 404 na Alfaholikach pisali i było tam, że on nie ma wpływu na prace jednostki, błąd będzie ale nie wywoła spadków mocy, ani marchewy nie zaświeci.
Mnie bardziej martwi ten błąd 215 bo z tego co zdążyłem się na razie zorientować to jak czyszczenie regulatora nie pomoże to czeka wymiana czujnika na listwie a oryginał BOSCH ponad 5 stówek
A takie pytanko da się jakoś wychwycić podczas jazdy jakie wartości ten czujnik wskazuje i pokazać te wartości na wykresie? Jeśli tak to jaki parametr zaznaczyć do zrobienia wykresu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek921 dnia Pią 0:41, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maciek_czer
Moderator
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 2:17, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Widzisz komputer auta za Ciebie nie naprawi.... Błąd ciśnienia paliwa lub regulatora ciśnienia paliwa może być powodowany przez ok. 20 czynników i nie chce mi się pisać po kolei jak i co...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomek921
Alfista
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Częstochowy Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 9:25, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja nie twierdzę, że komputer to cudo i silnik naprawi bez ruszania czegoś Podłączyłem drugi raz żeby wiedzieć jakie błędy się powtórzą. Powtórzyły się tylko 2 a było ich 6. Najpierw wyczyszczę ten regulator a jak to nie pomoże to filtr paliwa(zmieniany 5 tys km temu) i wleje środek do czyszczenia wtryskiwaczy, a na wiosnę postaram się zrobić próbę przelewową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel &
Programosy
|