Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna

 [156] Marchewa JTD...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
fr33
Administrator



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 0:12, 24 Lut 2012    Temat postu:

egr masz zaślepiony całkowicie czy zostawiłeś tam jakieś małe dziurki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_cichyy_
Alfista



Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 0:32, 24 Lut 2012    Temat postu:

W starszych jtd można było zaślepiać całkowicie a marchewa i tak nie powinna się od tego zapalic , dopiero w 16v, 20v i (chyba 8v - 120km jtdm) trzeba było częsciowo zaślepiać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek921
Alfista



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 0:38, 24 Lut 2012    Temat postu:

EGR mam całkowicie zaślepiony, zarówno przy zaworze jak i przy kolektorze dolotowym. Blacha to kwasówka 0,5 mm Z tym, że jak zaślepiałem nie wykręcałem zaworu i go nie czyściłem, bo skoro ma być zaślepiony to stwierdziłem, że nie ma sensu, źle zrobiłem? A po za tym o tym błędzie 404 na Alfaholikach pisali i było tam, że on nie ma wpływu na prace jednostki, błąd będzie ale nie wywoła spadków mocy, ani marchewy nie zaświeci.

Mnie bardziej martwi ten błąd 215 bo z tego co zdążyłem się na razie zorientować to jak czyszczenie regulatora nie pomoże to czeka wymiana czujnika na listwie a oryginał BOSCH ponad 5 stówek Rolling Eyes

A takie pytanko da się jakoś wychwycić podczas jazdy jakie wartości ten czujnik wskazuje i pokazać te wartości na wykresie? Jeśli tak to jaki parametr zaznaczyć do zrobienia wykresu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomek921 dnia Pią 0:41, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek_czer
Moderator



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 2:17, 24 Lut 2012    Temat postu:

Widzisz komputer auta za Ciebie nie naprawi.... Błąd ciśnienia paliwa lub regulatora ciśnienia paliwa może być powodowany przez ok. 20 czynników i nie chce mi się pisać po kolei jak i co...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek921
Alfista



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 9:25, 24 Lut 2012    Temat postu:

Ja nie twierdzę, że komputer to cudo i silnik naprawi bez ruszania czegoś Wink Podłączyłem drugi raz żeby wiedzieć jakie błędy się powtórzą. Powtórzyły się tylko 2 a było ich 6. Najpierw wyczyszczę ten regulator a jak to nie pomoże to filtr paliwa(zmieniany 5 tys km temu) i wleje środek do czyszczenia wtryskiwaczy, a na wiosnę postaram się zrobić próbę przelewową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna -> Tematy techniczne / 147, 156, 166, GT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin