Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna

 [156] Marchewa JTD...
Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
tomek921
Alfista



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy
Płeć: Alfista

PostWysłany: Sob 16:50, 11 Lut 2012    Temat postu: [156] Marchewa JTD...

Witam

Wczoraj wracając koło 1:30 z Częstochowy nie wiadomo dlaczego zapaliła mi się podczas jazy marchewa, silnik nie stracił na mocy ani nie zauważyłem, żeby jakoś nadmiernie dymiła. Na początku przez myśl mi przeszło, że ropa zamarzła (było ok -19*C), ale stała przez noc w garażu co prawda nie ogrzewanym ale było znacznie cieplej jak na dworze(-6*C) i marchewa nadal świeci i nie gaśnie po włączeniu zapłonu tak jak wcześniej :/ Jakie mogą być przyczyny świecenia tej kontrolki? Ostatnio zaczęła sobie pozwalać za dużo łykać, ale zaczynam podejrzewać, że to wina termostatu(po trasie ok 20km temp była na kresce pomiędzy 50*C a 90*C) czy to może z jego winy palić się ta marchewa? Domyślam się, że podłączenie pod kompa prawdę powie, ale chciałbym wiedzieć na co mam się szykować. I najważniejsze pytanie jeździć z tą świecącą kontrolka za bardzo nie można?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek
Moderator



Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Sob 17:56, 11 Lut 2012    Temat postu:

Podjedź na komputer gdzieś, to może się wyjaśni co to jest. Ciężko jest powiedzieć na co masz się szykować, bo ta kontrolka jest od wszystkiego Very Happy. Jeśli nie odczuwasz mechanicznie jakiejś awarii, to może po prostu od mrozu i wilgoci czujniki dostają pierdolca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek921
Alfista



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy
Płeć: Alfista

PostWysłany: Sob 18:34, 11 Lut 2012    Temat postu:

Oby tylko czujniki dostały tego pierdolca i nic więcej nie wyszło, a na kompa jak będę miał czas w poniedziałek to podjadę do Kuby i Maćka jeśli będą mieli chwile czasu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelalfa
Alfista



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Nie 14:13, 12 Lut 2012    Temat postu:

tomek to jestraczej czujnik temp ja mialem tak samo wymienilem czujnik i jest oki tylko jak wymienisz czujnik to musisz jechac jeszcze na kompa i go skasowac bo bedzie glupial. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek_czer
Moderator



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Nie 15:35, 12 Lut 2012    Temat postu:

Usterka czujnika temperatury silnika prócz marchewy włącza na stałe wentylator. Podjedź na komputer, celowanie na pałe uszczupli tylko Twoją kieszeń...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek921
Alfista



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy
Płeć: Alfista

PostWysłany: Śro 17:49, 15 Lut 2012    Temat postu:

no więc marchewa zgasła zanim Alfę podpięto pod kompa. Na kompie wyszło 6 błędów,
P0215, P0191, P0404, P0110, P0101, P0115. P0404 pojawił się znowu po skasowaniu i uruchomieniu silnika, ale to spowodowane jest zaślepieniem EGR, z kolei przy błędzie P0215 jest adnotacja, że to ona spowodowała zaświecenie się kontrolki. Czytałem już, że w niektórych przypadkach wystarczy wyczyścić regulator ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej i wezmę się za to w pierwszej kolejności, bo nie stać mnie na kupno nowego czujnika za "skromne" 550 zł. A przy błędzie P0115 pisało brak sygnału i czym to może być spowodowane i ile jest tych czujników temp a Alfie? Bo wskaźnik temp w środku działa mi normalnie a tu brak sygnału czym to jest spowodowane?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fr33
Administrator



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Śro 20:23, 15 Lut 2012    Temat postu:

po skasowaniu błędów przejedz się trochę nią i za jakiś czas znów podłącz i zobacz jakie błędy się powtórzyły ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek
Moderator



Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 13:43, 16 Lut 2012    Temat postu:

Jeśli cię to pocieszy, to ja od tygodnia szukam przyczyny stukania w prawym, tylnym kole. Sprawdziłem amortyzatory (bo dźwięk na to wskazywał), ale okazały się dobre. Wszystkie gumy działają jak trzeba. Jedyne co muszę wymienić to jakąś gumę przy stabilizatorze, ale w lewym kole. Z prawej dalej coś stuka i uj wie dlaczego Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek921
Alfista



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 17:41, 16 Lut 2012    Temat postu:

Krzysiek ale jak Ci to stuka? Takie delikatne popukiwanie? Sprawdziłeś może odboje? I podociskaj może plastiki w bagażniku, może któryś wyskoczył, bądź(nie wiem jak to w 147 jest rozwiązane) półka od bagażnika wywołuje stukanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek921
Alfista



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy
Płeć: Alfista

PostWysłany: Czw 20:53, 23 Lut 2012    Temat postu:

wczoraj podłączyłem Alfę i powrócił błąd P0404(EGR-zaślepiony) i P0215, jak znajdę czas i będzie w miarę ciepło to wyczyszczę ten regulator ciśnienia na pompie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna -> Tematy techniczne / 147, 156, 166, GT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin