Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna

 Szzzzzzemaneczko :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:34, 31 Gru 2010    Temat postu:

Poprawka Very Happy
Zostaję przy swoim,ma być klasowo do pojemności 2.0 i tak niech będzie,zobaczę co się da osiągnąć z tego silnika,więcej niż 190km nie chcę robić,ma być na tor,więc nie tylko motor ,ale i zawias się liczy,no i umiejętności...
Do tego będzie wypróżniona do końca,może zostawię jedynie wykładzinę bez wygłuszenia :p
Więc zostaje 2.0 8V lub 16V
rozbiorę silnik,wyczyszczę,po składam raz jeszcze,poddam głowice obróbce,dam twardsze sprężyny i talerzyki zaworowe,zaleje to 10w-60 i będę miał nadzieje ze panewki będą żyłyWink
Ewentualnie,filtr podnoszący ciśnienie oleju,i chłodnica oleju Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 21:35, 31 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Requims
Alfista



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cz-wA
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 21:53, 31 Gru 2010    Temat postu:

maciek_czer napisał:
Siemka!

Z TS 16V wykręcisz 200KM ale na parę minut. Zaraz urwie korbę lub obróci panewkę lub zerwie pasek. Ten silnik nie nadaje się do katowania potrafi wykonac powyższe przy emeryckiej jeździe.... Zresztą jest najbardziej nieudanym silnikiem w AR (po za oplowskimi 1.9, 2.2 i 3.2 JTS). Co do wydechu to każdy TS ma 4 w 2 w 1, zwiększenie średnicy wydechu powoduje konieczność zabawy z softem i zrobienie tego dobrze graniczy z cudem - nawet w fabryce im to dupiato wyszło... Poprostu cokolwiek ruszysz w TS'ie to zdupczy się co innego, taki silnik.


Proponuje do tuningu zakupic 155 i wyposażyć go w V6 24V albo 2.5, albo 3.0 lub nawet 3.2 lub 2.0 TB. Wykonalne bez "kowalstwa". A silniki V6 są podatne na tuning i da się im dodac kucyków. O wiele łatwiej wykrzesać koniki z 2.0 TS 8V, ostre wałki od świątka i już oscylujesz w granicach 165 KM, a można turbinkę itd. Albo swap 2.0 20V Turbo z Lancii Kappa, lub 2.4 20V chociaż te silniki pochodzą z tej samej rodziny co TS'y 16V i równie dobrze się rozpadają.



A jak się ma sutacja z silnikami 2.0 JTS również się nie nadają do jakich kol-wiek zabaw mechanicznych ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fr33
Administrator



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 23:00, 31 Gru 2010    Temat postu:

rob 2.0 8v i zobaczymy na hamowni pozniej ile jest u Ciebie a ile u mnie w serii lekko zmodernizowanej Smile

2.0 16v raczej moim zdaniem dlugo na torze nie wytrzyma..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 23:06, 31 Gru 2010    Temat postu:

fr33 napisał:
rob 2.0 8v i zobaczymy na hamowni pozniej ile jest u Ciebie a ile u mnie w serii lekko zmodernizowanej Smile

2.0 16v raczej moim zdaniem dlugo na torze nie wytrzyma..


wiesz co wydaje mi się ze to jest kwestia odpowiedniego przygotowania,silnika pod kątem dostarczania oliwy,odpowiedniego ciśnienia oleju,oraz po prostu chłodzenia silnika,jest to silnik z aluminiową czapką więc nie ma mowy o nawet małym zagotowaniu Wink
Tak jak pisałem wyżej jaki się trafi to kupię koledzy,będzie 8V ładny zadbany to wezmę,będzie zadbana 16V to wezmę 16-tkę Wink
Powrót do góry
maciek_czer
Moderator



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pią 23:07, 31 Gru 2010    Temat postu:

2.0 JTS to 2.0 TS 16V z inną głowicą, tak samo podatny na awarie...


Do 155 mogę polecić jeszcze jeden silnik 2.0 16V lub 2.0 16V Turbo z Lancii Delty/Dedry. Pasuje idealnie, żadnych przeróbek, a podatny na tuning jak cholera, robisz ile chcesz...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek_czer dnia Pią 23:09, 31 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 23:38, 31 Gru 2010    Temat postu:

Oooo no proszę zawsze jest jakieś rozwiązanie Wink
Ale mimo wszystko zobaczymy co się uda uzyskać,myślę jednak ze nie będzie tak źle jak piszecie Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkar.fora.pl Strona Główna -> Powitalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin